anneyim39 Sizce Emir ismi çok mu fazla var? Okul çağında çocuğu olanlar vs daha iyi bilirler. Bu ismi koyduğumuz için mi bilmiyorum her yerde Emir duyar oldum sanki
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala anneyim39 senin çocuğun okul çağında değilse takma bence. Hem artık çok yok sanırım,çünkü Atlas’lar Aybars’lar havada uçuşuyor
Cicektebenimcicekligunlerde anneyim39 Evet çok var. Dönem dönem bir iaim popüler oluyor herkes onu koyuyor. Hele Asel bir sınıfta 4 5 tane oluyor
Okuyanbiranne anneyim39 aşırı arsız oluyorlar ama büyünce efendi olurlar çocukluk çağı çok zor ve haşarı
anneyim39 bisenakillisinzaten ben de çok beğeniyorum, çevremde bir iki kişide olmasına rağmen koydum☺️
Deletedmom_110 Okul dönemindeyiz 2 senedir duydum baya Ben alisa ardıç Arden daha duymadım😂 diyorum iyi ki de öyle koyduk çocuklarımızın isimlerini