Aydakisiyahedicikk Abarttım ve iki tane halka tatlı ve çikolata yedim reglym diye resmen tutamadım kendimi nasıl dengeleybilirim tamda istediğim kiloya az kalmışken :(
LadyGaddar Aydakisiyahedicikk Seni ikincide durduran şey neydi😂 Olan olmuş üzülme ertesi gün daha dikkatli olman lazım aldığın kaloriyi dengelemek icin
uykusuzanne__ Aydakisiyahedicikk iki tane halka tatlı ve çikolata yedim reglym diye Kendimi tutmam lazım Allahım 😂
asena1903 Aydakisiyahedicikk ertesi gün protein ve salatayla dengele karbonhidrat alma bol su iç. 1 günden bi şey olmaz hatta belki daha iyi olur vücut şaşırır ve metabolizma hızlanır ama tabi ki devamı gelmemeli
ArvenMom Aydakisiyahedicikk vegan yoğurt yiyiyorum 2 aydır hiç tatlı aklıma gelmiyor normal süt olmadığı için de şişirmiyor
KKuboss Aydakisiyahedicikk nasılsa yedim diye günün kalan kısmında salmayın ölen öldü kalan sağlar benimdir deyin ve yola devam edin 😄 aksini her yaptığımda geri sarıyorum ben kaçınılmaz olarak