Merhabalar,
Bebeğim 3 aylık anne sütü içiyor mama da günlük toplam 150 cc yi buluyor biraz gürbüz bir çocuk tek öğünde150 cc anne sütü içtiği de oluyor ve 2 saatte bir acıkıyor.. Benim sorum şu, geçen dahiliye de demirime bakıldı ve demirim sınırda düşük çıktı. Acaba anne sütünde de yetersiz demir mi geçiyor? Bebeğim beyin gelişimi için çok önemli, takviye de kullanıyorum, et, yumırta, tavuk, yağlı yemiş vs. de yiyorum ancak demirim bir türlü yükselmiyor. Aynı şey başına gelen var mı? Size doktorlar anne sütüyle ilgili ne dediler? Ben kendi doktorumdan asla yanıt alamadım, bu zamana kadar da demiri eksik şekilde mı büyüdü çocuk gerçekten çıldırmak üzereyim..