aslymom Bebeğim çok uyum sağlayan bir bebekti ama tamamen değişti çok huysuz ağlıyor çığlık atıyor hemen sıkılıyor oyuncak kitap gezinme hemen sıkılıyor 🥹 sizin nasıl geçiyor böyle olanlar ? 4. Ay atağı daha kolaymış sanki bu diğer atağın başlangıcı mı ne ki 🥹
Sanal aslymom tam 5 aylık mı benim kızım da 4 ay 25 günlük iki haftadır özellikle gece uykusuna çok direniyor gündüz de hep mızmız ya uyuyor ya ağlıyor uyuyor karnı tok yine de bi huysuzluk var
eyd0609 aslymom Benim bebeğimde 5 aylık ve dediğiniz gibi.Sürekli ağlıyor,uykuya çok fazla direniyor, hiçbir şekilde memnun edemiyoruz hep ağlama modunda. 4.ay atağını atlatınca 5.ayda mutlu oluruz sanmıştım ama yanılmışım😭
busragggg aslymom biz 5 ay 5 günlüğüz bir kaç gündür böyle. Özellikle akşama doğru. Diş dönemi olduğunu düşünüyorum
aslymom bisenakillisinzaten huzursuzluğu yeni mi başladı ? Diş çıkarmaya yakın mı böyle oluyorlar acaba
aslymom bisenakillisinzaten o zaman sizinde çıkmaya yakın demek ki . Birde bir şey sorabilir miyim demir ilacı ne zaman başlanıyordu ?
aslymom Sanal eyd0609 busragggg Erenveannesiiii kızlar siz demir ilacı kullanıyor musunuz ? Ne zaman başladınız ve hangi marka bana kendi çocuk doktorumuz demedi
feyzsali Sanal bizde 4 ay 27 günlük gece uykusunda sorun yok ama gündüz uykuları çok kısa uyuyunca 10 dakka sonra ağlayarak uyaniyor 🫠
aslymom eyd0609 4. Ay atağı biraz uykuya direnme 1 haftalık bi ağlama gün içinde öyle geçmişti bir de en son gece uykusuna geçme saati bozulmuştu bende düzelecek sanmıştım şuan biraz daha büyüdü hem bilmiş bilmiş ağlıyor sanki 😁 hemen sıkılıyor çığlık atıyor falan
Erenveannesiiii aslymom 5 gun sonra 6 aylık olucak neredeyse 2 haftadır aşırı huysuz asla durmuyor üst değişirken bez değişirken kendini atıyor gitmeye çalışıyor herseyden çabuk sıkılıyor her gördüğünü ağzına sokmaya çalışıyor gece çok sık uyanmaya başladı su iki uç gündür bi gece uykularımız iyi diye seviniyordum artık oda yok
aslymom Erenveannesiiii bizimde öyle kameradan bakıyorum neredeyse yarım saatte 1 hareket ediyor uyanıyor beni de 4-5 kere uyandırıyor öyle olunca sabahta uykusuz uyanıyorum enerji kalmıyor
Kat13 Erenveannesiiii benim bebeğim de öyle, 4. Ay atagı ve sonrasında çıkmaya başlayan dişler yüzünden gece gündüz huzursuz
ceycey3554 Erenveannesiiii tamamen aynı hiç memnun değil dişleri de çok rahatsız ediyor arada ağlama krizleri de var yeni nesil bebekler böyle galiba 😓
Erenveannesiiii aslymom 4. Aydan beri kullanıyorum ben ilk fermix kullandım sonra ocean aldım ama ikisininde içeriği temiz değil diye bıraktım newvit aldım 2 gündür onu kullanıyorum
mihriban0 aslymom benim oğlum beş aylıkken çok sakin çok uyumluydu ama dördüncü ayda burnumdan getirdi şimdi altı aylık yeniden huysuzluklar başladı bi kaç gündür 😐
aslymom mihriban0 o zaman bu 22-26. Hafta atağı bize erken geldi hep erken geliyor zaten 2 hafta öyle mi acaba
aslymom mihriban0 bir de mesela aynada kendini görünce gülerdi hep bakardı şimdi kafasını diğer tarafa çeviriyor bir algısal olarakta değişti anlayamadım
Erenveannesiiii Kat13 ay kendimi yalnızım bi benim bebe böyle sanıyordum valla bu post bana iyi geldi yalnız değilmişim
bebek21 aslymom ay sorma bu 5. Ay ömrümü yedi uyku falan kalmadı hep memnuniyetsiz saat başı uyanmalar
aslymom bebek21 Baby__momy Erenveannesiiii MoonCrystal Bebeknaz Napcaz bu bebeleri oyun vs farklı önerisi olanlar yazalım hep aynı şeylerle gün geçmiyor 😅 sizde de çığlık var mı o da ayrı bir olay