1 hafta önce fln hastalandim doktora gitmiştim hamilelik şüphesinden ilaç yazmadi beta hcg istemisti olmadigin dan emindim çünkü regl dim doktora gittiğimde ama hastaliktan mıdır nedir reglim bir gün sürdü arkasindan kahvernegi leke gibi geldi sadece 2 gün fln beta hcg ye baktim e nabizdan anlamadim bi de siz bakar misiniz?