yaren1106 Kızlar bugün 56 günüm sabah lavaboda kan geldi adet olmuşum gibi karbimda agriyor adet oldum diye ped koydum fakat. 4 saattir sadece leke gibi gelmiş kanama olmamış bu normal mi yoksa adet mj olmadım yaşayan varmi
ruv1234- yaren1106 benim doğumdan sonra kanamam 2 ay sürdü ve dediğiniz şekilde ara ara lekelenmeler oldu öyledir adet olsaydınız devamı gelirdi
yaren1106 ruv1234- normalde 42 gün leke geldi doğumdan sonra 14 gündür hiç kanama gelmedi bugün lavaboda baya kan geldi deidm adet oldum karnımda agriyor ama leke gelmiş sadece anlam veremedim o zaman adet olmadım mi😁
ruv1234- yaren1106 benimde uzun süre gelmeyip leke geliyodu doktorum normal demişti adet olunca direkt geliyor anlarsınız zaten☺️