Merhaba hanımlar, bebeğimin ilk işitme testi doğduğu günün ertesi sabahı yapıldı ve geçemedi. Kulaklarının henüz ıslak olabileceği söylendi. Banyo ettirdikten bi kaç gün sonra tekrar getirin dediler. Bu gün tekrar gittik ve yine geçemedi. Son bi kez daha yapılacak on gün sonra, onu da geçemezse daha detaylı bir test varmış ona yönlendirecekler. Başına gelen var mı? Ya da ikincide testi geçemeyip üçüncü de geçen?