sultann143_ Canlar 5 ay öncesinde epidural doğum yaptım çok fena bel ağrısı yaşıyorum onunla ilgili olabilir mi sizlerde de oldu mu
Selennnnnn sultann143_ 27 ay geçti asla geçmedi , geçmiyor. Sanki git gide daha da artıyor gibi. Belim ve sırtımın ortasına öküz oturuyor sanki.
min_k12421 Oldu zamanla geçecek inşallah canım bunun çözümü yok maalesef bel ve sırt egzersizleri yal yine rahat edersin