Oğlum 7.5 aylik ve sürekli kakasini 5 6 güne bir yapiyor başlarda bir sikintisi yok ama 5 veya 6.gune yaklaştı mi rahatsız olduğu belli oluyor bir kaç defa fitil verdim sizin bebislerin ek gıdaya geçtikten sonraki kaka düzenleri nasil oldu kızlar her bebek biriciktir kendine hastır sadece merak bizim gibi uzun süre kaka yapmayan var mi varsa nasil bir yol izliyorlar