YumukluSucurtaa Kizlar domates sosunu soda şişesinde yapıyorum tek kullanımlık iyi oluyor şimdi sorum şu en son vakumla işlemini bulaşık makinesinde kaynatarak yapan varmı ? Varsa sıkıntı yaşadımi?
Nacafa YumukluSucurtaa onu doldururken de boşaltırkende zor olur. Küçük magnolia kavanozlarında yapsanız daha kolay olur
YumukluSucurtaa Nacafa zor olmuyor hiç huni ile dolduruyorum 2 senedir böyle yapıyorum bosaltirken direk boşaltıyoruz atıyorum çöpe şişeyi ☺️ tek kullanımlık çok iyi oluyor öbür türlü kavonozlarda bozulma sorunu yaşıyorum bitmediği için
YumukluSucurtaa Berilsmom13 evet ondan var bende kapattıktan sonra bulaşık makinesine koyup 70 derecede çalıştıran var vakumlanmasi için ben normalde ocakta kaynatiyorum 10 dakika şişeleri o zor oluyor bulaşık makinesi daha pratik onu yapan varmı onu ogrenmek istiyorum yapipta sorun yaşayan ☺️