Hanımlar merhaba
5,5 aylık oğlum var
İlk doğduğu zamanlar gazlıydı 2. Ayda başladı gazı ve salıncakta uyumaya başladı gazdan dolayı rahat uyuyordu haliyle ona alıştı hala onda uyuyor ama şöyle bir sorun var artık büyüdü ve dönmeye başladı sürekli dönüyor yüz üstü geliyo uyku sersemi ve tekrar dönemediği için ağlıyo uykuya geçmesi de zaman alıyo artık çok yoruldum
Beşiği var köşede duruyor ama asla yatmıyo
Beşiğe alıp pış pış yapıyorum ses açıyorum ayağımda sallıyorum ama istemiyo ayakta sallanmayı da bilmiyor yine ağlıyor
Bu durumda ben ne yapabilirim
Salıncak kullanıp sonrasında nasıl bıraktırdınız önerilere açığım 😔