yavrupandaannesi Deletedmom_110 amin öyle bende kullandım araba aldım param yetmedi mesela kredi çektim bende isterdim param fazla fazla olsun kredi çekmeden alayım ama aldım ödüyorum yani .. çoğu insan da kullanıyor kullanmak zorunda kalıyor maalesef ..
diana96 Anonim__ haram diyenler parası olsa yapardı öyle zor bir hayat haram bu ülkede daha çok şeyler yapılıyor
Anonim__ diana96 katılıyorum. Babası var mesela çok varlığı var iş yeri, arabaları, kamyonları, yazlık, evleri vs ama babası kesinlikle para vermiyor vermez paraya tapıyor resmen mezara götürcek paraları bizde yoklukta sürünüyoruz işte
yavrupandaannesi Anonim__ Allah size de bol bol versin inşallah muhtaç etmesin kimseye Allahım hiçbir kulunu da 🩷
Anonim__ yavrupandaannesi ay Allah razı olsun rabbim daha fazlasını size versin inşallah 🌸 içim yanıyor kaynanam üst katımızda oturuyor para içinde yüzüyorlar ama bize hiçbir hayırları yok evlerinde oturup kira vermediğimiz için bile bize insanca davranmıyorlar. Evime gelince dikizliyor her yeri bakayım evin bir yerine zarar gelmiş mi. Neredeyse 1 yıldır konuşmuyoruz onlarla ama umurlarında bile değil eşim gece gündüz çalışarak biriktirdi bu söylediğim parayı 130 bin sadece oda yani
Zeynepefem Anonim__ ordan aldığı parayla onu yatıracağına o parayla direkt borcunu kapatsa daha mantıklı olmaz mı? Benim tercih ettiğm bişey değil o para bir şekilde çıkar diye düşünüyorum, o yüzden bende istemezdim
ikiprensesbebiss Anonim__ bankadan kredi çekip onu geri ödüyoruz ama hazır parayı yemek çok başka bi olay bunun cefasını çeken çok oldu gördüğüm :/
yavrupandaannesi Anonim__ olsun üzülme arkadaşım Allah niyeti biliyor bir yerden vurur onları da merak etme kafaları dank eder Allah sana eşine yavruna sağlıklı ömür versin birbirinize aile olunda varsın nazarınız bu olsun sizinde 🩷🧿 Allahım yuvanıza hayırlı bol kazanç versin 🩷
lAmMelodi Anonim__ sizce doğru mu yapıyoruz Günah yani.Allah günah olduğunu buyurmuş biz ne diye biliriz.Bizim dememizle değil ki.
hayalperest2310 Anonim__ faize yatırılan para illaki eriyor öyle böyle bereketi yok eşim kredi çekip araba almıştı hiç hayır görmedik bir daha asla bulaşmadık