Merhaba hanımlar ne durumdasınız ?
Bizde bu ara iştah kaybı var 2 alt diş çıktı,
geceleri 350 kere uyanıyor,
gündüz 2 kısa uyku yapıyor.
Bol bol emekliyoruz ve
ayağa kalkmak istiyor koltuklara tutunup kalkıyor
ama ben korkuyorum düşücek diye arkasındayım hep 😰
Sizde durumlar nasıl acaba