Me
Elarya medipol mega hastanesinde ocak ayında doğum yaptım normal eşiminde istersem girebileceğini söyledi doktorum ben istemedim doğum bittiği an gelsin dedim doktorum oğlum doğar doğmaz doğdu gelsin diye çağırttı burcu yıldız doktorumdu ama sezeryan bilmiyorum maalesef