asli57 Kızlar kızim 3 ay 23 günlük 2 3 hafta önceye kadar sürekli aguluyordu sabahları kendi kendine falan biseyler diyodu bu ara bıraktı çok nadir yapiyo niye acaba fazla ilgilenemiyomuyum diye düşünmeye başladım
gokcemericc asli57 Hayır tabiki :)) sizinle ilgisi yok bunun Bebekler her zaman algulamaz her dakika veya her gün onu artık öğrendi farkında ve büyüdü artık şimdi yeni şeyler yapmak için hazırlanıyor Agular biter babıldama dönemi başlar