gizemmmnur Arkadaşlar kızım fazla emmek istemiyor emip tekrar bırakıyor mama da içiyor çünkü ama sağımda gördüm sütüm çok azalmış ne yapmam lazım
gokcemericc gizemmmnur 6 aydır bebeğimi sadece anne sütü ile besliyorum. EMZİRMEK VE HER EMZİRMEDEN SONRA SU. Bu kadar arkadaşım. Emzirmek sütü arttırıyor. Meme boşalmazsa süt nasıl geri gelecek ? Ve bol bol su bu kadar.
aysegul3338 Bebisini emzirdikten sonra her iki göğsünü de en az 10 dk sağman lazım ve bunu sürekli yap bol su iç düzenli beslen . Ben bunları öğrenmekte geç kaldım kimse de vermedi bana bu bilgileri inşallah sana faydası olur.
zhr4 Kesinlikle Galactago Pro kullanmalisin gerçekten çok fazla etkili mamaya verilen paraya yazık al kullan Bol bol da su iç banada Dua et ☺️ Hepimize bol bol sütler versin Rabbim 🤲🏻🌸
zhr4 gizemmmnur Ben tablet olanı kullanıyorum kötü bir kokusu var sadece damla olanida iyi dediler Asla normalde ağzıma ilaç süren bir insan değilim ki buda takviye bir ürün yeterki süt olsun evladım için deyip kullandım çok memnunum