Merhaba hanımlar kızımın yüzünü birkaç kez sinek ısırdı gözünün kenarınıda ısırdı sandım ama sinek ısırıkları gitti o kaldı maalesef.Ve kaşıyım duruyordu şimdilij rahatlatacak neyapabilirim.Hafif sol göz kapağı şişik birde biraz kızarık.Çay demini pamuğa batırıp dokundurdum ama onun harici tavsiyenizi bekliyorum.