Kızlarrr Merhaba 😀 Ben de yeni annelerdenim o sebeple aranıza yeni katıldım. Bu ilk sorum olucak. 3.5 aylık oğluma oyuncak almak istiyorum. Şuan evde sadece çıngarığı ve uyku arkadaşı var. Gelişimine katkı sağlayacak bir kaç öneriniz varsa memnuniyetle alırım 😍 Bu arada oyun halısı almıştım şu piyanolu olanlardan ama onu suan pek sevmiyo. Bi süre sonra ağlamaya başlıyor korkuyo sanırım bebis 😀