Ysmn_YgtAlp_Mtlu bir de neler yaptık onları yazayım
öncelikle doğru bir diyet yapmak çok önemli
ben doktora gitmeden önce ben kendim içtiğim ilaçlarım, çocuğa verdiğim tüm vitaminler hepsini bıraktım, kafayı yemek üzereydim
sağlık ocağının verdiği d vitamini ve Demir damlası kullanıyorsanız bırakın, onların artırdığını söylüyor herkes
bebeğinizi hergün ILIK suyla yıkayın ve banyo sonrası ilk 3-5 dakika içinde hemen nemlendirin, kesinlikle bioderma atoderm tavsiye ediyorum
haftada sadece en fazla 2 kez şampuan yıkama jeli vs kullanın, duru suyla yıkamak önemli
gün içinde de en az 4-5 kez nemlendirin ve soyduğunuz kıyafeti tekrar giydirmeyin, her kremlemede yeni kıyafet giydirin
çamaşırlarını doğal deterjanla yıkayın, bitince aynı programı bu kez deterjansız çalıştırın ki tam durulama olsun, kuruyunca tersten mutlaka ütü yapın
terleyince hemen üstünü değiştirin
banyoda da bioderma kullanın
çok aşırı kalın kıyafetler, dar kıyafetler giydirmeyin