Sedaaaaaa sarılık degeri yüksek olabilir canım bi ölçtürmeni tavsiye ederim. Bizim ki nerdeyse 3 aylık hla devam ediyo degerleri ama uyanmasında sıkıntı kalmadı. Bigün baygın gbi uyuyodu doktora gtürdük de serumla uyandı cocugum, mutlaka uyandır canım 2 saati bekleme ayagını gıdıkla, yüzünü kollarını sil falan bi kaç haftaya düzelcek merak etme 🤗