uykusuzanne__ kumsal02 ben sana kilomun yarısını veriyim bacım ah keşke öyle bir şey olsaydı🥲 Abur cubur ve hamur işi ye
Cnsssses Bende 48 kiloyum kızlar asla alamıyorum evim dublex in çık valla kaldım sabit 48de en azından şöyle 52-54 olsam iyi olucak ama yok yesemde olmuyor
kumsal02 Cnsssses aynen bende çocuğun peşinde sürekli sabah canım kahvaltı yapmak istemiyor öğlen akşam yiyorum
ASEL1502 Cnsssses sanki beni anlatmışsınız😁bende aynı şekilde hep diyorum en azından 55 olsam ne alıyorum ne veriyorum Allah’a emanet biriyim 😁
uykusuzanne__ kumsal02 ah keşke keşke 80 kiloyum diyete başladım bazı sağlık sorunlarım var doktor diyet yazdı banada