Beyzanurkuzu_ Biz sey yasamıstik babam çok iyi insandır kavga dövüs olmaz.Ne bulursa yer içer.Bir gun eve geldi sofradayız bi anda ev de niye domates yok diye sofrayı,masayı,dolapları dağıtti bavulunu aldı evden gitti.10 gün sonra ev de biz muska bulduk onu evden uzaklastirdiğimiz aksam babam elinde bavulu bi poşet aburcuburla gelmisti.
Dogruluğu nedir bilmem.