Merhaba arkadaşlar, ikinci gebeliğimi yaşıyorum,
İkili test devlet hastanesinde nasıl yapılıyor?
Devlet hastensinde muayene oldum doktorum ikili test için bana yeşil alan açtığını söyledi,
182 yi aradım direk o bölüme vermediklerini söyledi.
Mhrs de de direk öyle bir bölüm yok.
Kadın doğum dan randevu alıp kendisi mi beni yönlendirecek acaba?
Öyle oluyorsa gittiğim doktor neden o hastane de yönlendirme yapmadı acaba?