Herkese Merhaba,
8 ay 18 günlük oldu ama şu an 10 gündür bir şeyler oldu sürekli her şeyde ağlıyor yaptığım farklı farklı yemeklerin hiçbirisini yemek istemiyor yiyor ama 3-4 kaşık sonra kendini atıyo ağlıyor meme ya da mama istiyor uyku da aynı şekilde sabah 5 te kalkıyor sonrası 7-8 e kadar uyu uyan şeklinde ve ben artık dayanamıyorum tek başımayım uykusuzluk mahvetti üstten bi diş patladı ondan mı neden bilemiyorum bi bilen anlayan varsa söylesin lütfen