Kızlar bebeğim 2 aylık. Doktorumuz kanguru kullanabilirsiniz hatta öneriyorum dedi. Ama ben pek emin olmadım bebeği kanguruya koyduğum anda bütün yük kalçasına bindi gibi. Bebeğimin de pek rahat ettiği söylenemez. Acaba ben mi yanlış yapıyorum? Siz ne zaman kanguraya başladınız?