Normalde çok rahat uyurdu hiç yormazdı beni emziğini verirdim yanına yatardım o hem emziği emer hem meme ucumla oynar öyle uyurduk.Fakat kedimiz emziğin yarısını yemiş 1 gün emziksiz kaldık meme emerek uyumaya çalıştı 2.gün emzik aynı emzikten aldım ağzına sürmedi şuan sallıyorum istemiyor yanına yatıyorum emiyor uyumaya çalışıyor uyuyamıyor korkunç haldeyiz