Kızlar 6 aylık bebeğim iştahsız ve zayıf
Sütüm azaldığı ve kilo almadığı için mama takviyesi yaptık şimdi sadece geceleri emiyor beni gün içerisinde mama içmek istiyor fakat onu da ayına göre çok az içiyor
En fazla 120 cc
36 haftalık 2700 doğdu(şişi inince 2500 kaldı )
İlk 3 ay 1 kilo ya yakın alıyordu şimdilerse ise kilo alımı baya düştü 6250 gram
Ne yapmalıyım çocuk doktoruna götüreceğim randevu alıp
Sizler de bu durumu yaşayan var mı
Ekstra biseyler veriyor musunuz kilo alması için
Ek gıdaya geçtik tarifleriniz varsa yazar mısınız kilo alımı için