muhendisanne2019 Kızlar merhaba 3 ay önce sezeryan Doğum yaptım ayıptır söylemesi böyle idrarım geldiğinde WC ye yetişemezsem istemsiz tutamıyorum önceden böyle bişey yoktu sizler de de var mu normal mi geçer mi acaba