Merhaba. Bebeğim 15 aylık ve 10 aylıkken nöbet geçirdi. Doktora gittiğimizde epilepsi tanısı konuldu. Egg si pek iyi çıkmadı. Diezam diye bir ilaç verildi nöbet geçirdiğinde kullanın dedi doktoru. 5 aydır hiç nöbet geçirmedi fakat ilacı raporlu. Çevremdeki kişiler bu ilaçları raporsuz özel olarak alıyormuş rapor çıkarmak istemiyormuşlar hayatını etkilememek için. BU İLACI KULLANDIĞI VE EPİLEPSİ TANISI KONULDUĞU İÇİN İLERİDE BİRGÜN MESLEK HAYATI ETKİLENİR Mİ BİLEN BİRİSİ VAR MI?