selam kızlar,
bebeğim 22 aylık 15 gün önce de gece emzirmesini kestim uyutma şekli olarak da loş ışıkta kitap okuyoruz,kitaplara bakıyoruz vs. bir süre sonra uykusuna dalıyordu ve bunu yaptığımız sıralarda hep yatsı ezanına denk geliyordu bir gün fark ettim ezan başladığı gibi hemen yanıma sokulup gözlerini kapatıp uyudu.Sonraki gün ezan saati değildi ben telefondan ezan sesi açtım ve yine aynı şekilde uyudu.Uyku dışındaki ezan saatlerinde ezanı duyunca amin yapan bir bebek ayrıca acaba korkuyor mu,sakinleşiyor mu anlamadım sizce nedir? Sizde aynı durumda olanlar var mı?