Kızlar selam 16 aylık kızım çok fazla iştahsız artık o dereceye geldik ki tv ile zar zor yediriyorum ve çok üzülüyorum. Beyorganik markasını biliyorsunuzdur çoğu ürününü kullandım iştah için de bey-öz ve bey-mix ürününü almak istiyorum kullanıp memnun kalanınız var mı? Yahut başka bir önerisi olanınız her şeye açığım şimdiden teşekkürler cevaplarınız için 🌸