Merhabalar kızım 19 aylık.
Denize girerken kolluk mu rahat olur simit mi yoksa şu tenteli simitler var ya onlar mı ay bi türlü bilemedim ya.
Bi de deniz ayakkabısı alıcam ama gideceğimiz yer taş plajı. Altı tırtıklı olandan mı lazım normal kaydırmazlar da olur mu ?
Şapka olarak ne alsam ne önerirsiniz ??
Allah için bilen bana bi denize giderken ihtiyaçları sunsun önersinnn 🌸
Şimdiden teşekkür ederim ❤️