Bizaa Pazardan almıştım çuvalın üstündekiler güzel duruyordu ama maalesef altı hep böyleymiş ilk kez gördüm çamur toprak vs sandım güzelce yıkadım çıkmadı bu nedir Bu haliyle yenir mi bu Aldığımın yarısından çoğu böyleymiş
no1 Bizaa Hiç bir şey olmaz canım . Yıka pişir direk . Sıcaktan yada soğuktan yanıyor . Bizimkiler bişi vurmuş derler ama bilemedim kelimeyi tam😂
hayalperest__ Bizaa birşey olmaz Allahın izniyle geçen hafta yedik böyle olmuştu ezik büzük bozuk yok içi tertemiz lekeli sadece
kafamdakifazlalik Ben yaptım böyle ama içinde 4/5tanesi öyleydi diyelim , içinize sinmiyorsa içindeki fasülyeleri ayıklayın isterseniz
Bizaa Şimdi tekrar yıkayıp kötü görünen yerlerini soydum biraz soyamadıklarım içime sinmediği için bıraktım ama az kalmıştı zaten pişiriyorum, herkese teşekkür ederim iyiki varsınız hanımlar🙏🥰
senayemir Bana da verdiler geçenlerde bahce fasulyesi böyleydi uzeri ben pişirdim afiyetle yedik vallahi