Ayca Merhaba Anneler 2,5 aylık bebegim parmagını gözüne soktu aglamaya başladı ve gözünün renkli kısmında bir çizik var,gözü kızarık yaşarıyor uykusu vardı uyudu,doktora gitmek için sabahı bekliyicez başına böyle bir şey gelen var mı:(
Elifmuhammeet Ayca geçmiş olsun canım başıma böyle bişey gelmedi inşallahta gelmez sende ihmal etme doktora götür
Yabrukus Ayca canım doktorumuz eldiveni çıkar dedi ama benim bebeğim kolik gazı tuttumu sinirden parmağını gözüne yüzüne sokuyo eldiven kullanmaya devam edicem ben en azından algısı artana kadar sende ihmal etme götür doktora
Sinemolynnn Evet benim başıma geldi özel bir göz hastanesi gittim doktor geçebileceğini ve eldiven giydirmemi Söyledi mikrop kapmasın diye de bir ilaç verdi Allah’a şükür 1 hafta da da geçti ❤️