Bebeğim 37 günlük emdiği ve uyuduğu anlar hariç hep kucakta dik pozisyonda veya hoppala şeklinde durmak istiyor yere mindere yatırıyorum mesela uyanıkken etrafa bakınsın diye kıyameti kopartıyor sırtı yere değince bağırıp ağlıyor, kucakta ya evde gezinicez ya hopala yapcaz yavaşça ya da hafif yatar şekilde squat gibi yukarı sşağı yapıcaz ki dursun bu da yorucu oluyor kilo aldıkça kollarım ağrıyor bi süre sonra ne yapmalıyım böyle yere mindere yatırıyım dursun ağlamasın veya ne zaman böyle uslu olur ya kollarımda derman kalmıyor 🫠