svncgldgn Yenidoğan gibi davranıyor aslında evet küçük ama 3 saatte bir emzir dedi doktorum da durmuyor ki emmeyince ne yapabilirim
bilememolabilir svncgldgn sizi emzik gibi kullanıyor uyurken vs memede mi uyutuyorsunuz acaba? Emzige alıştırsanız belki duzelir?
svncgldgn bilememolabilir evet bazen memede uyuyor doğduğunda sürekli memede uyuyordu emzik de tutmuyor bu arada çıkartıp atırıyor yıpratıcı oldu biraz bu durum benim için yarım satte bir emmek istiyor o da uzun sürmüyor zaten emip bırakıyor hemen
bilememolabilir svncgldgn bir yerde gormustum emzigib icine kendi sutunu enjekte ediyordu anne oyle emzige alistirmisti belki sizde oyle oyle yaparaktan alistirirsiniz