Kızlar arkadaşım kürtaj olmak zorunda kaldı 20 haftalıkken normal doğum yapıldı suni sancıyla şimdi sütü geliyormuş. Çok şişmiş göğüsleri doktor tek kullanımlık ilaç vermiş hormonları için ama kesilmemiş. Sağlık ocağı doktoru pompayla sağmasını söylemiş. Ben daha fazla artar dedim doğru mu? Ne yapması lazım kesilmesi için tavsiyeniz var mı