damlalinadeniz önce çocuk cerrahı bölümünden Sefa Yapıcı beye randevu aldım gittim ve sünnet günü belirledik. Sünnet gününden bir gün önce kan tahlili alındı anestezi için olduğunu söylediler. Sünnet günü gece 3 ten sonra bir şey yiyip içmedi. Sabah 8.30 da oradaydık servis bölümüne çıktık dosyayı açtılar. Daha sonra ameliyathane bölümüne götürdüler. İçeriye çocukla bir kişi yanında beklemesi için girebiliyor ben ağladığım için annem girdi içeri biraz sıra beklediler. Sırası gelince annem hemşirelere bebeğimi teslim etti çıktı. 15 dakika falan sürdü galiba sonra geldi odaya geçtik odada iki kişiydik. 45 dakika sonra mama verebileceğimi söylediler. Mamayı verdikten sonra herhangi bir kusma meydana gelmediği için taburcu olduk. İlk çişini yaparken çok zorlandı hatta kesik kesik işemeye başladı o yüzden 5 dakikaya bir ağlıyordu avutmak biraz zordu ,ilk gün biraz ağlamaklı geçti ama ikinci gün çok iyiydi ağrı kesici şurup bile vermedim eski haline dönmüştü. 2 hafta boyunca günde 3 kere antibiyotik krem sürdüm. 2 hafta sonra doktor kontrole çağırmıştı gittik bir kaç dikişi kalmış kremi bırakın kantaron yağı sürün onlar da dökülür dedi. Döküldüler çok iyi durumda şimdi. Doktordan da çok memnun kaldım tavsiye ederim . Hatta özel kendi doktoruna kontrole gitmiştik açtı baktı ve çok iyi yapılmış sünneti hangi doktora yaptırdınız diye sordu.