Benimki de 33 aylık daha 10 gün oldu biraktirali. Çok bagimliydi önce gün içinde vermemeye sadece gece uykuya geçerken vermeye başladım daha sonra da yavaş yavaş gece de kesmeye başladım . Biberon istedikce sut veya meyve suyu verdim bardakla. Bardağı kabul etmeyince içine sevimli karakterli pipet koyup verdim öyle öyle bıraktı şuan hiç aklına gelmiyor . İlk 3 gün arada illa istiyorum diye ağladı ama bir şekilde oyalayip uyuttum