Yekyek12 ben yenı mamajonunkını aldım ama yenı baslayanlar ıcjn uygun degıl bence cunku delıgı cok kucuk akıtmıyor evet ama kucuk oldgundan dolayı cok boyle kuvvetli emmek gerek anca su gelıuor Yanı ben denedim ben bıle zorlandım delık acsam akıtır dıye dusundum bılemeıdm bende tekrar baska alıcam sanırım