giresun civcivinannesiiii işyerinde arkadasimizda aynı durum oldu yeni ameliyat oldu şuan çok iyi merak etmeyin sıkıntılı bir işlem değil hatta atom bile vermediler
civcivinannesiiii Moral olan herkesten Allah razı olsun. Şifa bekleyen tüm hastalarınıza Allahım şifalar versin
nidan34 civcivinannesiiii merhaba uzun zaman olmuş nasılsınız çok geçmiş olsun benden de biyopsi istediler sizde başka belirtiler var mıydı
civcivinannesiiii nidan34 çok teşekkürler.perşembe 2 .ameliyatım olacak. Daha iyi olacağım sonrasında size de çok geçmiş olsun benim belirtim yoktu
TugbaAhsenHasan Melsaboz tiroid kaybedince o kullandığınız ilaçlar size çok kilo alımı yaptı mı acaba, hastane odasından yazıyorum bende ameliyat oldum
semi29 civcivinannesiiii rabbim seni bebeğine bsğışlasın evladınla nice güzel günlerin olsun inşallah anneler çok güçlüdür Allah’ın izniyle yavrun için bu hastalığı yeneceksin moralini yüksek tut 🤲🏻🌸
mhtpdrmz civcivinannesiiii annemde tiroid kanseriydi iyi huyluydu. Bundan bi 15 sene önce falan ameliyat oldu aldırdı. Çok şükür iyi devamlı ilaç kullanıyor sadece gecmiş olsun sizinde aynı şekilde gecer süreçlerinz umarm