Anne2105 yorumunuz içimi rahatlattı biz crpden 3 günlük yoğun bakıma yattık yarın 11 günlük olucak taburcu edicem dedi ilk geldiği gün farketmişler düşüklüğü 2 gündür oksijeni çıkardılar dünden beri satürasyon 80i nadir görüyor min 85ler olduğu oluyor sanırım beslenirken oluyor bizdede soruyorum söylemiyorlar çünkü meme reddi de oluştu biberonla beslendiği için beyin ve akciğerler temiz doktor eko baktırın dedi kara kara düşünüyorum ama yorumunuz biraz olsun içimi rahatlattı