nurozkann Tansiyonum 10/6 nabız 57 çıktı nabzım çok mu düşük hemen panik yapıyorum neden böyle oluyor diye neden düşük çıktı diye normalde böyle çıkmıyor
Show_must_go_on nurozkann hayır iyi benim tansiyonum kendimi bildim bileli 9-5 nabız da 61 falan oluyor 50 ve -70 arası iyi
Cekiyorum_Gulumse nurozkann benimde normalim 10 a 6 veya bazen 9 5 bile çıkar nabzım da hep yüksektir (70 80 üstü dinlenmiş olsam bile ) hamileyken 120 lere çıktığı oluyordu. Sizn bu düşüklukte şikayetleriniz var mı ? Eğer öyleyse Bi sağlık ocağı vs gidip danisin
nurozkann Show_must_go_on normalde hiç böyle olmaz yani ama internette de saçma sapan şeyler çıkıyor ya
Show_must_go_on nurozkann Normaliniz bu değilse bir sağlık kuruluşu ile görüşün herhangi bir rahatsızlık hissediyor musunuz şuan? Veya normalde kaç çıkıyor
nurozkann Cekiyorum_Gulumse benim de genellikle öyle oluyor ama bugün nedense 57 çıkınca hemen panik yaptım şimdi sürekli nabzimi ölçü yorum bi yüksek çıkıyor bi düşük çıkıyo
Cekiyorum_Gulumse nurozkann sürekli ölçme uzan dinlen aletlerde sapitiyor arka arkaya olcumlerde. Öncelikle sakin ol. 1 saat sonra falan dene