Rujbinmayda Arkadaşlar 2 aylık olduk doğduğundan beri biberonla mamamızı içiyorduk. Son 4 gündür biberon almıyo midesini bulandırıyo alıyo tekrar bırakıyo ne yapmam lazım :(
adl9 Rujbinmayda mama yi kontrol ettiniz mi ve biberonuda kontrol edin emzik ucunu yirtilabiliyor cünkü ayrica mamada da sorun olabilir tiksinmistir veyada hastada olabilir bebeginiz ishal durumu falan varmi