ruv1234- Kızlar 5. Ay kontrolünde doktora danışıcam ama özel menenjit aşısı kaçıncı ayda yapılıyor yaptıran var mı yan etki oldu mu hangi aşıyı yaptırdınız? Bilgilendirirseniz sevinirim🌸
aysebb ruv1234- 9-11-13 ve 18 olarak ayarladık biz nimenrix ve bexero olarak. Kızım 9,5 aylık şuan 9 aylıkken hem nimenrix hem bexero ilk doz yapıldı. Yan etki yaşamadık. Belli bir zamanı yok bunun
Zehra95 ruv1234- her çocuğun takvimi farklıdır doktora sorarsanız en sağlıklı şekilde yönlendirir sizi
Tunaveannesi16 ruv1234- Biz 3-5-13 te yaptırdık bexsero nimenrix aynı anda yaptırdık hiçbir yan etki olmadı tabi her bebek farklıdır ☺️
alin12_ ruv1234- her bebegin takvimini doktor belirliyor benim bebegimin bazı rahatsızlıklarından dolayı ilk aşısını 7 aya belirledi doktorumuz. Ama 3.ayda olan da var ☺bebeğe göre ayarlanıyor takvim.
littlefish ruv1234- bizim doktorumuz 3.ayda baslatti. Bebegim su an 5 ay 18 gunluk. Yarin 2.dozlarini yaptiracagiz. 3.doz da 1 yasindan sonra planlandi.
Bayancorek ruv1234- 9,13,14 ve 20. ayda yaptırdım doktorumuz öyle planladı, hiçbir yan etki yaşamadık 🙏🏻