Offanne_ Merhaba arkadaşlar devlette Kordon bağlatma şartları neler? Özelde ise ücretler ne kadar ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba ?
Ciceklianne Devlette sadece eşinin izin vermesi yeterli sezaryen olurken bağlattım eşimden izin alındı o kadar
alyaninannesi1 Ciceklianne yaş önemlimi peki bende 3 cü bebeği mi bekliyorum 2 si isteyerek ama bu korunduğumuz halde oldu artık istemiyorum korkuyorum kordonlarımı bağlatmayı düşünüyorum yaş sınırı yoktur inşallah