Ya kizlar bisey sorucam kizim 13 aylikken 1 yas aşısını yaptirdik (hastaydi diye 13 bekledik) ozaman hemsire de kizimin kendi doktoruda bir asidan bahsetti bu bahsettiginiz menenjit mi hic emin degilim yaptircam adini unuttugum icin yapamadim suan 16 olmak uzere musait zamanda yaptirin demislerdi ama surekli erteledik kac adet ozel asi var acaba memenjitmi dendi kafam karisik