aybikreis Evlenmeden önce çalışan biriydim. Bebeğim 4 aylık şu an. Tekrar çalışmak istiyorum,maddi manevi buna ihtiyacım var. Sizce ne zaman bebeğimi bakıcıya(akrabam bakacak) bırakmalıyım?
PrensSelim aybikreis maddi olarak ihtiyacınız varsa yapacak bişe yok mecbur bırakıp çalışırsınız ama olmazsa bir kaç ay daha bekleyin derim,Allah yardımcınız olsun.bende doğum iznindeyim şuan,ihtiyacımız olmadığı için 2 yıl ücretsiz izin alacağım.
Ece06 aybikreis sanırım yeni bir iş moduna giriyorsun bence 2 ay daha bekle derim yinede sen bilirsin tabi
MilaMerve aybikreis bende basliyorum ise birde gece geliyorum eve surekli kayinvalidem bakicak 4 .5 aykigiz
aybikreis @PrensSelim çok sıkıntıda değiliz ama iyi de sayılmaz,açıkçası bunaldığım ve işimi özlediğim için de acele mi ediyorum acaba
Ricitos aybikreis sana nasıl iyi gelecekse öyle yap canım. Senin motivasyonun da çok önemli. İşini seviyorsan başla çünkü bebeğin sana ihtiyacı hiç bitmiycek. Şimdi neyse 6. Ayda da aynısı olacak. Belki ek gıdaya geçmiş olmak yükünü hafifletebilir, 2 ay daha dayanabiliril diyosan 6.ayını bekleyebilirsin.