aysmezel Kızlar taktırdım 7 gün ilişki yasağı sonrası korunmasız ilişkiye girebilirsin dedi doktor ama güvenmeli miyim bilmiyorum taktıranlar nasıl yaptınız yazabilir misiniz
hasmelad aysmezel benim de 1 hafta sonra kontrolden sonra ilişki yasağı kalktı Korunmana gerek yok dedi doktorum %95 koruyor dedi Her korunmanın %5 riski var zaten Allah korusun diyoruz😁
Mrvsmt2502 aysmezel 2 yıl sadece spiral ile korundum. Kontrollerine düzenli giderseniz hamile kalma ihtimali binde 6 .
sleepnessnami aysmezel spiralli korunmasız ilişki olmuştu normalde+geri çekilme olurdu bir defa yapmadık sonra kontrole gittim kaydığını öğrendim ve hamile kalmadığım için şükrettim ya yumurtlama zamanına denk gelmedi ya da tutmadı bilmiyorum
aysmezel sleepnessnami allah korumuş ya gerçekten peki kaydığında fazla ağrı yapar diyolar siz hiç bir şey hissetmediniz mi
Mrvsmt2502 aysmezel kayınvalidem 30 yıldır spiralle korunuyor kontrollerine bile gitmemiş hiç hamile de kalmamış. Benim vücudum kabul etmedi yoksa çok rahattım. En garanti yöntemlerden biri artık gelen olursa başım gözüm üstüneydi 😃
sleepnessnami aysmezel hiç hiç en ufacık bir belirtim yoktu ne ekstra lekelenme ne ağrı hatta doktor çok aşağıda olduğunu söylemişti milletin eline ipi geliyor ben de o bile yoktu o yüzden spirals güvenmiyorum zaten kaydığı için tekrar da takmadı
aysmezel sleepnessnami ay umarım bende öyle bir şey olmaz çünkü son ümidim spiral korunma yöntemlerinin hepsini denedim hiçbiri olmadı
birbeyazoglanbirkarakiz Spiral+geri çekilme olarak korunuyoruz ama bazen geri çekilmediği de oluyor, çok şükür 1 buçuk yıl oldu bir kaza yaşamadım umarım yaşamam da 🤲🏻
Adenmoms68 Mrvsmt2502 bende spiral yüzüne enfeksiyonum ama yeni taktırdım suan antibiyotik fitil kullanıuprım yolun başındayım o yuzden insallah benimki kabul eder :(