Arkadaşlar on güne yakın önceden bir örgü beşik kenarlığı sipariş ettim parasını hesaplarına gönderdim fiyat piyasanın biraz altındaydı oyuzden çokta incelemedim sayfayı ancak ürünümü kargoya vermediler sorduğumda verdik dediler tüm kargoları aradım adıma Kargo verilmemiş bi ton yalan dolan söylediler mesajlar attım hiç birine cevap vermediler sonra başka bi hesaptan yazıp diyolarki mesaj engelimiz var cevap veremedik ama ben mesaj attığım sırada arkadaşımda onlara mesaj attı ona cevap verip bana vermediler mesaj engelleri bi banaydı heralde her neyse ürünümü göndermediler çok kaba bi üslupla konuştular en sonunda parayı geri gönderdiler ama kaybettiğim zaman ve uğraşmışlığım yanıma kar kaldı sayfanın adı bebeler_rahat tüm konuşmalar kayıtlı kesinlikle alış veril yapmayın yaptırmayın asla tavsiye etmem karar sizin